הצהרת נגישות

Accessibility Statement

המדיניות שבחרנו לחרוט על דלגנו, כוללת יישום של הוראות הדין בהנגשת המבנים והתשתיות, נהלים ייעודיים למתן שירות נגיש, הדרכות וביקורות שוטפות. בנוסף, אנו מקפידים על העסקה הוגנת ופלורליסטית ומתן הזדמנויות לכלל עובדינו תוך העמקת מצבת העובדים המגוונת המייצגת קהלים שונים באוכלוסייה. גיוון המתבטא - בין היתר, בהעסקת עובדים עם מוגבלויות מזה שנים ארוכות במגוון תפקידים במטה ובמלונות.

כמו כן, פעלנו רבות להעלאת אתר אינטרנט חדש ונגיש שעלה לאוויר לאחרונה, ונמשיך לפעול להנגשתו כנדרש.

הנגשת האתר מאפשרת שימוש קל ונוח לקהל אורחי המלונות לרבות אורחים עם מוגבלויות ולמקסום חווית הגלישה.

 

אכפת לנו! אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בבעיה ו/או קושי. נבקשכם להודיע לנו בהקדם על מנת שנוכל להמשיך, לשפר ולהעמיק את הנגישות לכלל אורחינו.

 

התאמות הנגישות הייחודיות לכל מלון והסדרי הנגישות הרשתיים מפורטים באתר החברה בעמוד ייעודי לכל מלון.

 

הזמנות ניתן לבצע באתר ההזמנות של החברה, באמצעות מרכז ההזמנות  בטלפון 03-7408988 (הפעיל בימים א- ה' בין השעות: 08:00-19:00) בדוא"ל: reservation@danhotels.com ובפקס' 03-7250718.

 

הנגשת שירות תיעשה לבקשת אורח גם באמצעות הקראה, הודעת טקסט (sms) ובכל אמצעי אחר שיידרש.

בנוסף, בכל שאלה ו/או בירור ניתן לפנות לרכזת הנגישות בחברה - עו"ד מיטל ברנע, בנייד: 0547529802 ובדוא"ל: meital.barnea@danhotels.com

 

אנו מחויבים ליישום עקרונות הליבה שלעיל ושזירתם באופן שוטף בכל ענפי פעילותנו ונשמח לקבל תגובות והערות במטרה תמידית לשיפור וקידום חווית האירוח במלונות החברה.